شفا دادن حضرت بخاری مر درماندگان را

متن مرتبط با «کاشی کاری» در سایت شفا دادن حضرت بخاری مر درماندگان را نوشته شده است

کاش

  • نیلوبلاگ

    در چهارسالگی از طرف مادرم ماموریت پیدا کردم فوق دکترای مهندسی بگیرم و برای خانواده افتخارآفرینی کنم. مادرم به آلبالوخشکه، کدو و فوق دکترا خیلی علاقه داشت. در بیست و چهار سالگی ماموریت تازهای تعریف شد. آدم، باید آدم باشه مامانجون. کاپ اخلاق دیگری در انتظارم بود. اینبار از دست مادرم. ما هر سال جام رمضان، کاپ اخلاق میگرفتیم. در هر بازی به طور متوسط یازده گل میخوردیم. هیچ تیمی نمیتوانست کاپ اخلاق را از چنگ ما دربیاورد. سوار سوزوکیهای 80 میشدیم که صدایش انسان را وعده میداد به سرعت چهار ماخ. ...

    ادامه مطلب